close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך כבשו הפרקטים כל מטר מרובע בבית ולמה אי אפשר בלי זה?

מערכת שורשה אלול, תשעה20/08/2015

זה מעוצב, זה נוח זה משדר חמימות. איך הפכו הפרקטים לטרנד גדול ומבוקש בכל בית, משרד ועסק ולמה אי אפשר להפסיק ללכת על זה?

תגיות:
מראה של פרקט על הרצפה אינו דומה לשום אריח. בדרך כלל פרקטים משדרים חום וסגנון עיצוב מסוים, וזה תלוי בסוג החומר, במרקם ובגוון ממנו הם עשויים.

פרקטים הם המילה האחרונה בתחום העיצוב לחדרי ילדים, חדר אורחים וכל חלל שרוצים לתחום אותו באופן אינטימי ומיוחד ולשוות לו סגנון מסוים. פרקטים גם מתנקים בקלי קלות ולכן הם בחירה של הרבה מאוד עקרות בית שאוהבים ללכת על פרקט מבריק ונוצץ. גם המגע איתם נעים, זו לא רצפה קרה אלא משהו חמים, נעים ונוח שזורם עם כל מיני עיצובים ומשדר נוחיות וחמימות.

פרקט מעצב לכם את המשרד
האחידות של הפרקט והזרימה שלו בתוך משרד למשל יכולים להביא לגיבוש של סגנון עיצובי מיוחד. יש כל מיני סוגי פרקטים כמו למשל: פרקט במראה גושני, עץ, למינציה, פרקט פולימרי בגוונים ובמרקמים שונים כאשר הנחת פרקט במשרד לא דורשת יותר מדי עיצוב סביבו, הוא העיצוב בעצמו. ובמיוחד בתקופה הזאת יש המון פרקטים במבצע שאפשר גם ליהנות וגם לחסוך!

פרקט הוא רכיב רצפתי שמתאים לסגנונות עיצוב שונים כמו עיצוב כפרי או מודרני וגם קלאסי והבחירה צריכה להיות בהתאם לסגנון. בעיצוב כפרי נלך על פרקט עץ או פרקט גושני, עיצוב מודרני מזמין פרקט שמשדר אסתטיקה ויוקרתיות ובסגנון הקלאסי נלך על פרקט בגוונים או בהירים או כהים מאוד.

ויש גם פרקטים במבצע משתלם! רק 85 ₪ למ"ר כולל התקנה לפרקט קרונו תוצרת גרמניה. כנסו לאתר של מומחי הפרקטים ולכו על זה. זה כולל גם ספוג, גם פאנלים וגם התקנה. תתחדשו...

פרקטים במבצע: http://parket.myyearlyreview.com
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה